Cele mai mari asteptari ale consumatorilor in ceea ce priveste plata online
Platile online sunt din ce in ce mai populare la nivel mondial. Oamenii apreciaza la acestea usurinta achizitiilor prin internet, deoarece le ofera o economie importanta de timp si energie. Cu toate acestea, utilizatorii nu accepta sa plateasca online pentru anumite lucruri. Dimpotriva, clientii online au asteptari specifice atunci cand fac cumparaturi pe World Wide Web.
Din fericire, modul in care platim bunurile s-a dezvoltat considerabil in ultimii ani. De exemplu, sistemele de plata electronica precum Art Payments fac achizitiile online sigure, rapide si fara probleme. In plus, acestea indeplinesc standardele si asteptarile inalte ale clientilor, cum ar fi cele de mai jos:

1. O interfata intuitiva de plata
Majoritatea clientilor au luat decizia de cumparare cu mult inainte de a accesa site-ul web al furnizorului. Prin urmare, ei doresc ca procesul sa fie cat mai rapid posibil, odata ce ajung acolo. Si acest lucru se poate intampla numai daca interfata sistemului de plata este foarte intuitiva.
Toti cumparatorii online doresc sa treaca aproape instantaneu de la prezentarea produsului, la pagina de plata. Aceasta inseamna ca acestia nu agreeaza mesajele de tip pop-up sau pe cele redundante, care interfereaza cu acest proces. Mai mult, clientii isi doresc sa navigheze catre paginile de plata cu doar cateva click-uri si sa introduca cat mai putine informatii.
2. Metodele de securizare ale platilor
Una dintre multiplele dorinte pe care o au clientii online este sa beneficieze de un grad cat mai mare de securitate al platilor, odata ajunsi pe site-ul furnizorului. Cu alte cuvinte, acestia isi doresc ca sistemul de plata sa aiba un risc minim de scurgere de date sensibile. La urma urmei, nimeni nu vrea ca informatiile personale sa cada in mainile unor entitati rau intentionate.
Vestea buna insa este ca majoritatea sistemelor de plata sunt insotite de sisteme de securizare a platilor la cele mai inalte standarde oferite de catre tehnologia actuala. Tehnologiile inovatoare ajuta la pastrarea informatiilor clientilor in siguranța, iar criptarea acestora este destul de greu de spart. In plus, nici macar site-ul vanzatorului nu poate vedea datele sensibile ale clientilor sai.
4. Costuri integrate reduse
Majoritatea cumparatorilor prefera achizitiile online, deoarece achizitia acestor bunuri este din ce in ce mai des insotita de plata unor comisioane infime. De asemenea, cumparaturile online inseamna comoditate, costuri reduse, fata de cele traditionale, care implica timp pierdut, costuri, privare de timp liber si energie. Astfel, cu cat costurile integrate sunt mai mici, cu atat este mai probabil ca clientii sa revina.
Site-urile web ar trebui sa opteze pentru sisteme de plata electronica care ofera clientilor costuri scazute si atractive. In acest fel, acestea pot face ca afacerile sa devina profitabile pentru clienti. In plus, acestea ajuta companiile sa mentina preturi scazute si competitive intr-o industrie suprasaturata.
In concluzie, consumatorii au asteptari de top atunci cand platesc online. In primul rand, acestia doresc ca procesul sa se desfasoare in siguranta, iar datele sensibile sa fie in permanenta securizate. Nimeni nu vrea sa riste sa-si piarda conturile bancare sau informatiile personale in fata hackerilor sau a altor raufacatori.
In al doilea rand, cumparatorii online doresc ca achizitiile de pe internet sa fie rapide si directe. Acestia doresc sa petreaca cat mai putin timp cumparand produse online. In cele din urma, consumatorii doresc ca furnizorii sa le ofere diverse optiuni de plata la preturi accesibile.
3. O varietate mare de optiuni de plata
In cazul platilor online, marea majoritate a clientilor doresc sa aiba la dispozitie cat mai multe optiuni de plata. De exemplu, unii ar putea dori sa plateasca folosind conturile bancare (prin OP sau alte metode de plata), iar altii vor dori sa utilizeze carduri de credit sau de debit. Intre timp, alti utilizatori au inceput sa prefere procesatorii de plati electronice independenti.
Astfel, furnizorii online trebuie sa integreze cat mai multe optiuni de plata pe site-urile lor web. In acest fel, acestia pot facilita achizitiile online de la o masa cat mai mare de clienti si pot creste astfel vanzarile. Pe termen lung, aceasta strategie ii poate ajuta sa-si asigure loialitatea clientilor, care vor reveni si alta data pentru a isi face cumparaturile.