Cele mai importante tendinte din industria platilor

Cele mai importante tendinte

Pandemia COVID-19 a dus la o schimbare istorica in ceea ce priveste paradigma asupra stilului de viata si a schimbat, deasemenea, poate pentru totdeauna, modul de dezvoltare al afacerilor la nivel mondial. Una dintre schimbarile semnificative produse este aceea ca oamenii au adoptat platile online ca mod preferat de achizitionare a serviciilor si a produselor. Acum, companiile de pretutindeni investesc masiv in satisfacerea nevoilor clientilor si in perfectionarea experientelor electronice de plata.

De exemplu, sistemele de plata electronica precum Art Payments reprezinta un pas important in ceea ce priveste implementarea celor mai recente inovatii din industria platilor online. In plus, detinatorii acestei platforme electronice de plata sunt pregatiti sa adere la cele mai importante tendinte in materie de plati electronice pentru 2022 si pe mai departe. Mai jos, aveti unele dintre cele mai recente dintre aceste tendinte:

Cumparaturi online mai sigure si mai rapide

Perioada in care o afacere putea sa creasca doar in format fizic s-a terminat in urma cu doi ani, odata cu aparitia pandemiei de Covid19. In zilele noastre, chiar si cele mai mici startup-uri au nevoie de o prezenta electronica si chiar de un magazin online. In acest fel, acestea pot oferi clientilor tot ceea ce au nevoie, indiferent de restrictiile pandemiei. Cu toate acestea insa, inca nu sunt satisfacute toate nevoile cumparatorului modern.

In 2022 consumatorii isi doresc doar experiente rapide si fara intreruperi, atunci cand platesc pentru lucruri online. Cu alte cuvinte, un sistem de plata lent si impovarator ii poate descuraja sa cumpere de la anumiti furnizori. Prin urmare, companiile trebuie sa investeasca in cele mai rapide si mai sigure sisteme de plata pe care si le pot permite. In caz contrar, acestea risca sa-si piarda clientii in fata concurentei.

Plati cu coduri QR

Platile digitale reprezinta mai mult decat o simpla operatiune bancara ce foloseste cardurile de credit sau de debit. In 2022, oamenii vor sa aiba o paleta versatila de optiuni de plata atunci cand viziteaza un furnizor online, iar una dintre metodele de plata din ce in ce mai populare este utilizarea codurilor QR.

Abia in 2021 plata prin coduri QR a depasit 2 miliarde de tranzactii in intreaga lume. Aceasta cifra ar trebui sa creasca in urmatorii ani, pe masura ce din ce in ce mai multi furnizori si procesatori de plati o implementeaza.

Codurile QR sunt sigure, rapide si ofera clientilor o experienta perfecta. In plus, sunt usor de utilizat atat de catre clienti, cat si de vanzatori. Majoritatea companiilor le adauga in campaniile lor de promovare folosite pe retelele sociale, pentru a partaja sau a distribui mai usor aceste coduri.

In cele din urma, codurile QR pot furniza companiilor o serie intreaga de instrumente de marketing. De exemplu, aceste coduri pot fi incluse in campaniile de reduceri sau promotii limitate in timp. In acest fel, companiile ce le emit au la dispozite o parghie suplimentara atunci cand incurajeaza consumatorii sa faca o achizitie.

Plati folosind linkuri si facturi electronice

O alta tendinta semnificativa in industria platilor in 2022 este aparitia platilor ce permit folosirea unor linkuri. In acest caz, companiile pot genera un link sigur si unic pe care il trimit clientilor pentru a initia plati online.

Aceasta strategie ofera companiilor un set versatil de optiuni pentru a contacta potentialii clienti si a le facilita acestora o metoda rapida de plata. De exemplu, acestea pot trimite linkuri prin mesaje text, e-mail, retele sociale si alte platforme de mesagerie. Pe de alta parte, clientii pot folosi link-urile pentru a achizitiona bunuri mai rapid si cu  mai putine batai de cap.

Similar cu plata prin link, companiile pot implementa acum facturarea digitala. Aceasta optiune le ajuta sa isi imbunatateasca viteza si eficienta platilor, iar acestea ajuta la imbunatatirea fluxului banesc. In cele din urma, acestea permit furnizorilor sa aiba o situatie complet digitala a facturilor si achizitiilor. In acest fel, ei pot intelege mai bine cum evolueaza vanzarile lor online si ce metode de plata prefera cel mai mult clientii lor.